Test midle sidebar

Home » , , » Sa bukur e ka këshilluar vajzën e tij Muhamed Ali !

Sa bukur e ka këshilluar vajzën e tij Muhamed Ali !

Written By Info Zone on Friday, August 17, 2012 | 3:12 PM



Sa bukur e ka këshilluar vajzën e tij Muhamed Ali... (LEGJENDA E BOKSIT)

Ngjarja ndodhi kur vajza e Muhammed Aliut arriti në shtëpi e veshur në mënyrë jomodeste.

Ja se si e tregon vajza e tij,këtë ngjarje:Babai hodhi një vështrim goxha të fortë,pastaj më mori në prehrin e tij dhe më tha dicka që kurrë nuk do ta harroj.
...
Më shikoi drejtë në sy dhe më tha: “Hana,cdo gjë që Allahu e ka bërë të vlefshme në këtë botë është e mbuluar dhe e veshtirë për ta arritur.

Ashtu sic i gjen diamantet në thellësinë e tokës,të mbuluar dhe të mbrojtur... Ashtu sic i gjen xhevahirët në brendësi të oqeanit të mbyllur dhe të mbrojtur në guaskat e bukura.

Dhe ashtu sic i gjen florinjtë thellë në miniera të mbuluar më shtresa të gurit.Kërkohet punë dhe mund për ti arritur.“ Më shikoi me një seriozitet dhe më tha:

Trupi yt është i shenjtë... Ti vlen shumë më shumë se sa diamantët dhe xhevahirët,dhe për këtë duhet të mbulohesh.” ...

FATKEQSISHT NE DITET E SOTME,FEMRA SHIHET THJESHT SI NJE OBJEKT SEKSUAL.
 
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Your News Site - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Premium Blogger Template